"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 September 2009

CoCa in the house ;)

Halooo!!! Saya datang lagik menumpang blog mommy ;)

Mommy kata saya dah bulat dan debab sangat. Tadik lepas berbuka puasa mommy dan daddy dah timbang saya - 4 kgs!!! Walaupun sekarang bulan puasa tapi saya tak puasa pun hahaha ituh pasal berat badan saya makin naik. Lupa nak bagitau umur saya dalam 5 bulan gituh. Tak adalah debab sangat sebenonya kan??? Umur 5 bulan baru berat 4 kgs rasanya macam tak cukup lagik tuh... saya kena tambah berat lagik!!!

Sekarang nih saya dah tak nakal sangat (tipuuu!!!) so mommy dan daddy selalu jugak bagi saya main kat luar kandang. Bosan btol duduk dalam kandang tuh. Mommy kata selagi saya nakal maka saya kena tidur dalam kandang (kalo dah tak nakal baru bley tido ngan mommy dan daddy). Hmmm bila lah agaknya saya tak nak nakal kan??? Tak tahu bilalah... mungkin kena tunggu saya debab lagik kot??? Sebab bila dah debab nanti saya dah tak larat nak main sangat. Bila dah tak larat nak main nanti saya dah tak nakal lah kan kan kan... hmmm kena makan banyak nih... yeayyy!!!

No comments: