"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 September 2009

Makan² Buka Puasa (Part 8)

Ahad - 13 September 2009
Restoran Ayam Penyet, Bandar Puteri Puchong
Motif: Ayam lagik!!! Arghhh...

Nasi putih plus ayam penyet for hubby and soto ayam for me :D

Gendang gendut tali kecapi ;)

Seriusss nih aku memang rasa macam perut dah gendut!!! Mana taknya memanjang bulan puasa nih asyikkk makan makan makan. Semalam lepas buka puasa lite² dan solat maghrib kat umah kami terus keluar. Memula singgah Kompleks Puchong Perdana pegi ambik kain baju kurung aku yang dihantar potong. Then terus zasss gi Restoran AP nih kat Bandar Puteri. Takde orang langsung cuma aku ngan hubby sajork pelanggannya. Yealah orang lain semua gi Terawih!!! Opsss aku berkecuali... hiksss :D

Dah nak habih makan baru ada dua orang pelanggan lain datang. Hmmm kira okaylah jugak ayam penyet kat restoran nih. Cuma yang tak best kat restoran nih takde jus alpukat. Memang kena pegi Waroeng Penyet kat The Curve tuh ajer baru ada jus alpukat tuh lah... lepas raya yeak ;)

No comments: