"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

09 September 2009

Tolonggg!!! Tolonggg!!!

Nak mintak tolong kat kengkawan nih so dah namanya mintak tolong kan makanya ayat kenalah baik berbudi bahasa bersopan santun gituh ;)

Ginih ceritanya... nak mintak tolong kengkawan bagi nama (kalo boleh siap dengan kontek nombor sekalik) umah anak² yatim ngan umah orang² tua kat area Selangor dan Kuala Lumpur nih. Aku ada gak google dan ada lah dapat beberapa nama umah tuh tapi macam semua pun nama² yang GAH gituh. Kalo boleh kan aku nak umah² yang blom glemer lagik (kira macam kurang mendapat perhatian lah gituh).

Andaikata kan kalo kengkawan tau ada keluarga miskin kat memana ker (buat masa nih area Selangor dan Kuala Lumpur ajerlah dulu yeak) boleh gak bagitau kat aku. Kalo bley sebelum hari Jumaat (11 September 2009) nih yeak... ada misi yang perlu dilaksanakan ;)

Tolong yeakkk... makasih :D

No comments: