"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 September 2009

Tudung Murni Pelangi

Model jambu comel ayu cun melecun di atas mengenakan tudung baru keluaran ehem² yang solely distributed (huhuhu sukatik aku jer!!!) by Cikgu Murni a.k.a DikOwn. Tuh pasal nama tudung pesen nih Tudung Murni tapi sebab yang kali nih design dia ada warna warni gituh maka namanya terus jadik Tudung Murni Pelangi. Nak order??? Silalah jangan memalu jengok kat sinih :D

Setahu aku setiap design hanya terdapat dua helai sahaja corak yang sama. So kalo korang tengok gambo aku pakai tudung kat atas tuh ala² jambu comel ayu cun melecun makanya aku tak berani jamin samada ada lagik ker tidak corak yang serupa. Apa kesss nak pakai corak sama ngan aku nih??? Nak ambik jambu comel ayu cun melecun aku lah tuh... hiks :p

cHiQuE:
Acuuu!!! Berapa komisen kakak dapat bagi iklan percuma nih... hehehe :D

1 comment:

KakLong said...

Selamat hari raya,jemput ambil kad raya yea...