"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

17 October 2009

Deepavali... ammaaa (Part 1)

Hepi Deepavali!!!

Pepagi raya (Deepavali... raya jugak maaa) dah pegi umah Kila. Ada buat makan² pagi plus bestday her dotter, Qiestina. Kemain banyak makanan tapi yang paling banyak aku makan adalah capati ngan kimma (kari daging hancur gituh) ngan ubi kayu rebus ngan sambal ikan bilis. Mabeles...

Tuh diaaa beratur makanan... macam² ada dan hanya perlu pilih sajork mana yang berkenan di perut dan anak tekak ;))

Nih apa motif sebenonya ambik gambo nih??? Owhhh mungkin nak ambik gambo pintu tuan rumah. Tetiba ada NUR keimanan kat depan pintu tuh lah... ahaksss!

Hepi BestDay Tina!!! Sungguh cantik kek Tina tuh tapi bila dah potong ada sikit seksi lah sebab terselak nampak kaki Barbie ituh... auwww tak rela you :D

Thanks Kila sebab sudi ajak saya ngan hubby ngan DikOwn ngan Rizal (tunang DikOwn) ngan kakak (adik Rizal) makan² pagi kat umah awak. Bila ada makan² lagik??? Hahaha nasib badan lah kan dapat kawan yang suka makan macam saya nih... hehehe :D

No comments: