"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

11 October 2009

Makan² 1Malaysia ditangguhkan

Buat pengetahuan semua Makan² 1Malaysia untuk kengkawan yang aku dan hubby rancangkan terpaksa ditunda ke suatu tarikh yang akan diberitahu kelak. Memang kami dah book tempat dan siap dah tempah caterer tapi masalahnya aku terpaksa bekerja pada tarikh 24 Oktober 2009 tuh. Khabarnya ada full rehearsal untuk Majlis Ulangtahun Ke-20 CNI. Memandangkan aku adalah orang penting pada majlis tersebut nanti (makcik emcee wokeyyy) maka kalo aku takde nanti tak bley jalan majlis tuh tau!!! Arghhh sungguh hanginnn kan???

Takpe lah insya Allah aku dan hubby tengah kira² di samping bertanya kepada Tok Nujum kat fesbuk tuh tarikh mana yang bebetul sesuai. Tak kisahlah walaupun dah lepas Syawal plus dah lepas Deepavali waima dah lepas Tahun Baru 2010 sekalipun tapi niat untuk memanggil kengkawan datang makan² akan terlaksana jugak. Tunggu ajerlah jemputan dari kami yeak...

1 comment:

wanassiq said...

U SELALU KE BUAT MAKAN-MAKAN NI...DAH BUAT PHD KE? SAJA TAK DA KERJA ..TENGOK BLOG ORANG....