"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

12 October 2009

Minahs & Mamat Karan

Hehehe ;))

Kemain semangat nak berposing pakai uniform ala² doktor nih padahal... kat kilang belakang ofis tuh jer. Masa nih aku ngan Kak Maiza kena pegi cek bebudak pack barang. Kebetulan plak Wan Lahomei nak ikut sama... boss lah katakan ahaksss!!!

Dedolu kekecik ingat lagik asal orang keja kilang mesti pangge mamat atau minah karan padahal bukanlah diorang tuh manjang dok buat karan pun. Bila dah besar (tua???) dan bley kata selalu ada peluang masuk kilang belakang ofis nih plus kilang² supplier barulah aku tau realiti sebenar...

cHiQuE:
Penah apply keja kerani cabuk kat kilang Zaiton kat Rawang nun tapi tak dapat sebab katanya kelayakan melebihi tahap ;))


No comments: