"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 October 2009

Sampah for collection ;)

Rasanya orang lain takde hobi mengumpul sampah macam aku kot...

Tadaaa... inih sebahagian jer koleksi sampah yang aku tayangkan. Yeaaa semua kaum keluarga pun tahu aku memang muzium sebab suka bebeno mengumpul entah hapa². Kalo korang nak tahu masa zaman aku skolah dedolu lagik teruk - tiket bas mini berkotak aku simpan wokey dan masih ada sampai sekarang. Tuh blom tayang lagik segala kotak Pizza Hut ngan kotak kasut plus paperbag dari zaman sebelum millenium sampai sekarang. Hmmm sah memang bley jadik pengumpul sampah berjaya aku nih... hehehe ;))

cHiQuE:
Setiap kali kalo emak ngan Cik Mimi nak kemas bilik aku kat kampung tuh harusss emak akan kol aku dulu sebab emak pun tak berani nak apa²kan sampah tuh semua... hiksss :D


No comments: