"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 October 2009

Tak bley tahannn ;))

Ishhh banyak plak kotoran kat jari jemari nih...

Sibuk jer snap gambo aku tengah syiok nih... mencik!

Ahhh leganya... okay pose comel plak ;)

cHiQuE:
Orang dolu² pesan jangan ambik gambo binatang kesayangan nanti dia mati. Hmmm kalo tak ambik gambo nanti kot lah tetiba nyawa menatang tuh pendek tak ke rugi takde gambo dia??? Macam dolu masa kekecik bela Ibu, Putih dan Pucik (Putih Kecik) cuma ambik sekeping jer gambo. Sudahnya bila semua menatang tuh dah takde bila cerita kat orang betapa comelnya Putih dan Pucik semua orang tak caya sebab takde bahan bukti! Hmmm pilihan di tangan tuan empunya menatang lah kan...


No comments: