"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

02 October 2009

Teruskanlah - Agnes Monica

Pernahkah kau bicara
Tapi tak didengar
Tak dianggap
Sama sekali

Pernahkah kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak diberi
Kesempatan

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah
Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta buta
Kebutuhanmu

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Hooo...

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah
Teruskan lah
Kau... kau begitu

Teruskan lah
Teruskan lah


cHiQuE:
Sangat suka menatap muka comel Agnes Monica nih. Pastuh dia nyanyi pun macam ada bunyik air liur terkumpul jer. Korang tau tak bunyik macam mana??? Arghhh tak reti aku nak describe cemana bunyik tuh tapi macam bunyik Agnes Monica nyanyi lah... hehehe :D


No comments: