"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

07 November 2009

1Malaysia 1CNI (Part 2)

1st day @ puncak - 30 Oktober 2009

Aku mendaki puncak bersama dua orang bodigad (Abang Asri & Abang Nizam) yang sungguh ngamho hehehe. Bertolak dari ofis jam 11 pagi. Singgah Gohtong Jaya makan tengahari pastuh turun balik isi petrol kat Genting Sempah pastuh naik balik sampai ke puncak about 2.30 petang. Hahaha jangan ditanya mengapa kami suka turun naik sebegituh ;)

Sampai jer tengok orang lain dah layan briefing. Hmmm orang penting memang selalu lewat kan??? Dengar briefing yang panjang berjela ituh pastuh layan diri memasing untuk cek in.

Adusss gila lama menunggu nak cek in. Maklumlah sekretariat sungguh UNprofessional gituh kan opsss!!! Dapat masuk bilik about 5pm pastuh kena sesiap untuk rehearsal jam 6pm. Perghhh... memang kerahan tenaga sungguh!!!

Rehearsal sampai pukul berapa yeak??? Lupa plak... tapi memang serius penat dan suhu badan aku pun dah ala² seram sejuk rasa macam nak demam. Adehhh jangan buat hal sudah...

No comments: