"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 November 2009

1Malaysia 1CNI (Part 7)

4th day @ puncak - 2 November 2009

Harinih adalah hari terakhir aku berkampung di puncak. Memang badan rasa dah seram sejuksss macam nak demam. Takde sebarang aktiviti pun untuk aku harinih makanya ia merupakan hari qada' tido sedunia!!! Muahahaha :))

Tengoklah cemana gaya aku nak jenjalan keluar kalo dah cuacanya berkabus belaka??? Bley bikin sakit matalah macam nih sebab rasa macam pemandangan tuh tak berapa nak jelas gituh. Maka bagi mengelakkan mata aku sakit aku telah membuat keputusan yang tepat iaitu tidooo back to back lagik!!!

Lepas Subuh aku bantai tido balik sampai ngam² pukul 11.30 pagi untuk sesiap cek out. Hahaha gila melampau aku nih kan???

Nih gambo sesambil menunggu habih seminar sesi pagi. Maklumlah aku kan menumpang keta dua hero Malaya makanya kenalah aku menunggu mereka habih acara baru dapat turun ke bawah. Nak naik bas pun macam hmmm... takde sesi anyam ketupat plak nanti huhuhu :))

Sampai kat ofis nearly 5pm. Gila penattt dan macam biasalah kalo dah berkampung lelama kat puncak tuh memang suhu badan aku akan jadik mengong ala² tuan dia gituh... so next day??? MC lorrr!!! Hiksss ;)

cHiQuE:
Hmmm takde komen lah untuk sesi berkampung kat puncak nih sebab kalo nak komen huihhh makan tahun aku nak menaip nih. Takpe lah... abaikan sajork!

No comments: