"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

20 November 2009

Hatiku dag dig dug

Preparing for assessment test esok. Prepare??? Hahaha apa sangatlah yang aku prepare pun. Dok godek² internet sana sinih adalahhh... Menggelabah puyuh dibuatnya nih. Thanks to Majan yang berbesar hati share pengalaman dia pegi assessment test tuh dulu. Serius beb hati aku tak keruan nih. Last aku pegi assessment test ginih gaya bila yeak??? Hmmm last year ngan Maersk then few years back masa PAC.

Wish me luck frens. Insya Allah kalo ada rezeki dah tertulis yang aku dapat job tuh maka dapatlah. Idok kalu jangan sesedih yeak. Hahhh??? Tipulah kalo kata aku tak kecewa kalo tak dapat job tuh kan tapi aku akan cuba terima dengan hati terbuka. At least ada jugak pengalaman pegi assessment test ngan kampeni besar plak tuh!

Hmmm rileksss Chik... u can do it :D

No comments: