"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

13 November 2009

Jommm kita skodeng :))

Selepas dua hari kemain rajin mengemas workstation maka ingin aku tunjukkan hasilnya kat korang semua. Hahaha macamlah kemas bebeno tempat duduk aku kat ofis nih :))

Mine

Hers

Hers

Siut jer aku nih kan sampaikan meja orang lain yang serabut pun aku ambik gambo. Bukan apa ituh bley dijadikan sebagai bahan bukti yang mana nak tunjuk bahawasanya aku nih NEAT & TIDY orangnya (aku masuk lif memang tekan sendirik hehehe). Selalu dok cerita kat hubby meja serabut orang² dalam bilik ofis nih makanya bila dapat tengok gambo nih baru hubby aku bley caya kot... huhuhu :D

Tapikan... nanti orang kata meja aku kemas tak serabut nampak bebeno macam takde keja plak kan??? Aiseyyy... aku nih well-organized orangnya (muahaha sila jangan muntah hijau di sinih!!!) makanya korang kalo nak ikut cara aku silalah bukak file ikut keja yang nak dibuat tuh pastuh susun cecantik dalam tray. Nanti esok² korang nak refer pun senang... kan??? Tak pun kot esok² korang berenti keja orang lain nak ambik alih keja korang pun tak susah kan??? Opsss apa kes aku citer bab berenti keja nih... jeng jeng jeng ;))

Sooo puas hati dapat tengok workstation aku??? Hmmm sungguh KEMAS kan??? Alahhh mengaku ajerlahhh :D

cHiQuE:
Korang tak nampak kotak yang mengandungi khazanah 9 tahun bersusun bawah meja tuh. Muzium mana aku nak tumpang barang² tuh yeak??? Adehhh...


No comments: