"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

25 November 2009

Macam tak jadik jer...

Semalam bersemangat berkobar membara nak tukar alamat ngan cat umah. Manjang tengok umah orang lain cecantik belaka. Tak bley jadik btol nih...

Tadik godek sana godek sinih adoyaiii bukan takat tukar cat tukar alamat umah sendirik sajork tapi aku kena jugak tukar memana alamat lain yang ada kaitan ngan alamat umah aku. Cemana nih??? Arghhh tak rajin btol aku nak buat!!!

Nampak gayanya kalo bebetul aku nak tukar alamat ngan cat umah nih memang kena dok mengadap lepi seharian lah. Tak bley diganggu gugat oleh mana² anasir luar ecececehhh. Idok kalu kan memang macam ginih ajerlah alamat ngan cat umah aku ;)

cHiQuE:
*umah* = blog nih lerrr...

No comments: