"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

17 November 2009

Rizuan's farewell

Citer dah basi...

L-R: Zurina, Kak Maiza, ChiQuE CoMeL & Rizuan

L-R: Nik Faiz, Shah, Nadia, Fuad & cHiQuE CoMeL

Nih gambo sebelum pegi puncak rasanya. Aku ngan few frens pegi makan² sempena pemergian Rizuan ke kampeni lain yang lebih menjamin masa depannya :D

Memang sedih sebenonya memandangkan Wan ngan aku bley kata rapat jugak (macam adik ngan kakak sajork) eventho kami lelain department. Walaupun size badan Wan tuh lagik besar (hahaha jangan marah!) tapi memang dia sungguh manja. Selalu jugak kami berdua dok gurau² kata dia tuh kekasih gelap aku sebab kulit aku lebih cerah dari dia (opsss jangan marah lagik!).

Walaupun jarak memisahkan aku dan kengkawan lain dengan Wan tapi teknologi terkini masa kini tetap dapat meghubungkan kami walaupun di mana jua berada... ecehhh ;)

Kak Chik doakan yang terbaik untuk Wan. Semoga kerjaya Wan lebih cemerlang, gemilang dan terbilang. Doakan jugak untuk Kak Chik yeak mudah²an cepat dapat keja kat tempat lain jugak hahaha :))

No comments: