"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

13 November 2009

Seluarku menggelebeh ;))

Aku dah kurus atau seluarku yang dah besar saiznya???

Harinih pegi keja kemain kiut miut berseluar panjang ngan kemeja kuda belang². Motif??? Balik keja nanti terus nak ajak hubby pegi dating makan kat Popeye's plus tengok movie kat Sunway Pyramid.

Cuma masalahnya di sini adalah... meleret menyapu lantai kemain seluar aku nih. Apa dah jadik??? Seluar nih baru beli wokey!!! Rasanya harituh masa pakai kat puncak elok jer terletak dan terasa comel ajer tapi harinih terasa tak berapa comel plak :(

Harinih aku siap pakai wedges agak tinggi gak nih idok kalu mahu bersih berkilat lantai ofis disapu dek seluar aku nih. Terpaksalah aku berjalan lemah lembut sopan santun cun melecun satgi petang nih. Adehhh lemah lutut!!! Ingatkan nak tukar pakai sandal buruks jer tapi kalo dah gini gaya tak dapat nak nolong...

Jenjangan aku dah kurus kot??? Maklum lah tak dapat makan lauk ayam ngan eskrem sejak empat hari lepas... tuh lah pasal!!! Tuh blom sampai seminggu tak dapat makan segala yang feveret. Kalo tak makan ayam ngan eskrem sebulan??? setahun??? Hahaha ada harapan aku berbody model gituh... kwang kwang kwang ;))

No comments: