"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

14 December 2009

Berkat kesabaran

Pic credited to boj_ana

Alhamdulillah berkat kesabaran aku buat keja yang berlambak kat ofis arinih maka aku telah menganugerahkan diri sendirik dengan anugerah yang unggul lagik berprestij sebagai Pekerja Cemerlang ;))

Aku berjaya:
- Selesaikan dan submit master maintenance untuk 25 price increased items sampai lenguh² rasa nak tercabut jari jemari tangan nih.
- Siapkan production tree report sebelum due date... bangga!!!
- Issue purchase order yang urgent nak mampusss untuk CNY AngPow sambil bodek² supplier nak pakai harga tahun lepas.
- Ugut² suplier dengan suara garang sket supaya bagi quotation untuk Waterlife filters kalo tak aku hold payment diorang until further notice.

Hmmm bila agaknya aku dapat lepas tangan dari handle Business Kit yeak??? Aku asyik rasa nak demam ajer tiap kali buat keja² melibatkan Business Kit nih. Menyampah!!! Nak muntah!!! Mungkin kalo aku berenti keja baru aku tak payah handle Business Kit nih kot kan ;)

No comments: