"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 December 2009

Malaysia Chocolate Fair 2010

Gila coklat??? Nahhh spesel untuk korang...

Aku dedolu zaman belajo gila gak makan coklat. Pastuh bila kena praktikal kat Rebak Marina Resort nun lagiklah bertambah gila. Maklum aje coklat bersepah memurah kat Langkawi tuh. Bley pilih mana yang berkenan di hati. Setakat Ferrero Rocher ngan Toblerone tuh aku tak pandang pun. Nak coklat yang memahal ajer...

Sekarang??? Hmmm macam dah kureng makan coklat. Tak minat sangat dah sebab ala² macam malu nanti makan coklat terselit plak celah² gigi. Hahaha WTH!!! Tapi nih tengok iklan Chocolate Fair macam menariks plak. Tetiba macam gila coklat datang semula. Jommm... kita reramai memeriahkan majlis :D

Sumber: Malaysia Chocolate Fair 2010

2 comments:

Didi Nadhirah said...

wah bestnye cokleat mesti murah kan

cHiQuE CoMeL said...

@Didi Nadhirah
hahhh murahlah agaknya kot... jommm terjah :D