"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

02 December 2009

Meatball IKEA

Jenjalan ke Borders @ The Curve harituh sempat singgah Ikea. Sebelum nih Fara (wife Nizar) pernah bagitau dia suka makan meatball Ikea. Sedap katanya. Hmmm tak pernah aku tau Ikea ada jual meatball. Paling tidak kalo pegi Ikea aku akan beli karipap singgit jer. Dengar cerita pun macam dah sedap kan so aku ajaklah hubby pegi. Thanx to Nizar yang bagi nombor enpon wifenya dan thanx to Fara yang secepat kilat kol menunjuk arah jalan yang benar. Maafkanlah kawan korang yang agak buta arah nih...

Alalala aku senyum terkepot ajer. Excited tuh sebenonya sebab akhirnya dapat makan meatball yang diimpikan. Memang sedap padat meatball tuh ditambah lagik dengan sosnya yang maveles. Lagik satu tak pernah aku makan meatball dengan jem stoberi sebelum nih tau. Nampak gaya lepas nih no more meatball Secret Recipes ;))

Lepas kenyang perut suka hati maka jenjalan ke cinema nak tengok movie plak (sila refer entry sebelum nih). Sementara menunggu waktu tayangan sempat lagi duduk berehat kat kerusi urut. Hmmm macam best jerrr. Hahaha kerusi urut kat umah tak penah hingin nak guna pun sampai rosak² dahhh :D

Alemakkk tetiba tengok gambo atas tuh macam dah rindu²an kat meatball Ikea...

No comments: