"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

21 December 2009

Pulangkannn...

Hanginnyaaa!!! Harinih masuk ajer keja tengok² pokok kat atas kabinet belakang meja aku nih dah takde. Mana pegi entah??? Tanya kat mereka² kat dalam bilik nih bley plak diorang tak perasan mana peginya pokok tuh. Rasanya pagi Khamis minggu lepas ada ajer terletak cantik pokok tuh atas kabinet belakang nih.

Tak sangka pokok tuh punyalah bebaik dok dalam bilik nih tak usik orang tetiba bley plak ilang. Plak tuh dengan pasu sekalik takde!!! Ituh yang buat aku hangin nih. Nak kata pasu dia dah tumbuh kaki dan berjalan keluar sendirik dari bilik nih macam mustahil. Kot iyer kalo sesapa yang nak pokok aku tuh pun bagitau lah. Bukannya main pakai ambik ajer. Sedihhh wooo dah lah pasu dia cantik :((

Nampak gayanya aku kena jalankan misi menjejaki pokok ngan pasu dia sekalik arinih. Tak bley tahan nih...

No comments: