"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

11 December 2009

Sejuk ker tuh???

Alalala macam kesian lah plak tengok Coca menahan sejuk ginih. Ini bukan pertama kali dia kena mandi pun sebenonya tapi agaknya semalam Coca rasa macam kena denda kot ituh yang siap buat muka kesian lepas mandi. Daddy dia nak lapkan bulu² tuh kasik kering pun dia macam tau mau. Asyik berlari ke sana ke mari. Sudahnya mommy dia ajerlah yang lapkan pelan² pastuh daddy sikat² kasik kering bulu tuh.

Minggu nih ajer Coca buat hal dua kali. Pestime dia pi b*rak atas katil kat bilik kecik (2nd bedroom) tuh. Tak pepenah sebelum nih Coca b*rak bersepah. Nak salahkan Coca pun tak bley jugak sebab daddy dia yang kurung Coca dalam tuh. Mungkin agaknya dah tak bley tahan makanya dia membuang sajork di atas katil. Nasib baik Coca pandai memilih tempat bebetul di bahagian tepi dan tak kena bantal plus tudung² mommy dia. Nasib baik jugak hanya tilam nipis di lapisan pertama yang ternoda so hanya cuci tilam atas tuh ajerlah. Idok kalu adehhh ada yang nanti singa betina masuk umah...

Selang sehari lepas tuh Coca pecahkan bersepai mommy dia punya balang bunga kaca plak. Alahaiii makan hati ajer mommy ngan daddy dia tau!!! Nak marah² pukul² karang tak baik plak. Dah namanya binatang apalah yang dia tahu....

cHiQuE:
Tuh yang agaknya bila kena mandi nih Coca ingat dia kena denda kot. Siap buat muka kesian lagik ala² macam mintak simpati.


No comments: