"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 December 2009

Year End Sales... YES!!!

Huhhh... dah ujung tahun wokey!!!

Orang lain dah kering kontang wang ringgit agaknya tapi aku baru nak huha² pegi shopping YES ker??? Hahaha sila jangan percaya sangat sebab takde maknanya aku nih reti shopping kecuali kalo aku betul² mengidam sampai mimpi² nak barang tuh. Luckily aku dilahirkan bukan spesis kaki shopping nak ituh nak inih tapi nak kata tak suka bebeno tuh nampak macam bohong sangatlah kan. Ada ker pompuan yang tak suka shopping nih??? Sekarang sejak dunia dah maju zaman dah berubah nih lelaki pun dah pandai shopping kan kan kan ;)

Esok khabarnya gaji masuk. Kat dalam pala hotak dok plan macam nak ambik cuti halfday pastuh merayau pegi ukur keluasan shopping complex. Kengkunon nak ambik mood YES tuh lah. Takde plak mimpi nak apa² sebenonya tapi macam sukasuki nak menyemak memeriahkan majlis YES dah ujung² tahun nih.

Tapikannn... hmmm dari duit habih pegi shopping menda² yang tak sepatutnya rasanya adalah lebih baik aku simpan ajer kan. Simpan??? Hmmm arghhh takde mananya simpan pun - nak bayar duit "bluberiti", duit Desa Impiana, duit mentenen condo, duit 2nd carpark condo, duit Celcom, duit MCIS, duit utang sana sinih... adehhh anggap ajer shopping jugak namanya tuh. Shopping online kat maybank2u.com ~sigh~ :(

No comments: