"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 January 2010

Amacam cantik tak???

Tadaaa nampak apa² yang lain kat blog nih tak???

Tuh aku dah ada blog banner yang baru. Hahaha sungguh sempoi cikai sekalik. Serius cakap aku memang buta seni. Kengkadang pada aku dah gila cantik tapi kat orang lain mungkin harammm tak cantik pun. Tak kisahlah... nih blog sapa??? Blog aku kan??? :))

Okie² nanti kalo dah pandai edit² gambo sket aku tukar plak banner hok lain yeak. Buat masa nih ituh ajerlah yang paling cantik opsss comel yang mampu aku buat ;)

8 comments:

farhana ghafar said...

cantik2..hehe blogwalking..hit me back kay :)

adique said...

erm guna apa wat tu?
font dia cam tak nampak2 la kakak...kan abg jan dah terer potoshop kan..apalagi, suh dia design la :P

cHiQuE CoMeL said...

@farhana ghafar
hehehe sy budak baru belajar...
nway thanx for coming nnt sy hit awk plak yeak ;)

cHiQuE CoMeL said...

@adique
photoshop tuh lesen dah mati daaa... nih kita guna hok lain tp font x nmpk ekkk??? nntlah kita godek² lagik...

diden[+] said...

lawa lawa ^^)

cHiQuE CoMeL said...

@diden[+]
serius lawo??? huhuhu nah ambik doposen ;)

farra8979 said...

nice n sweet..

cHiQuE CoMeL said...

@farra8979
thanx tp nih pun blom pandai lg... tgh dok cuba² godek lg apa yg patut :D