"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

13 January 2010

Blogger - We Care

Dua hari nih (sejak semalam) bley dikatakan hari sedih aku. Huwaaa :(( :(( Sedih sebab sumbangan aku selama lebih kurang 300 hari bekerja dalam tahun 2009 tak dihargai langsung :((

Datang kerja harinih dengan niat nak tunjuk angin malas plus layan fesbuk, blog, twitter, gengblogger dan yang sewaktu dengannya sajork. Hahaha baru betul makan gaji buta tuh!!! Caya tak??? Hahaha bertuahlah kalo aku tak buat keja hanya semata dok melanguk layan tenet kat ofis nih. Takde maknanya ada orang nak tolong follow up keja aku. Takde kuasa jugak ada orang nak mengambik tau titisan air mata yang jatuh tiap kali mengadap PC buat keja kat ofis nih sejak semalam. Hmmm...

Godek sana godek sinih tetiba jumpa simbol kat bawah nih. Ada kempen apa pulak yeak??? Skodeng blog orang ke sana ke mari then baru aku tau cerita...

Terpanggil untuk sesama menyumbang buat seorang rakan blogger - en. megat. Aku tak punya banyak harta nak membantu dari segi wang ringgit tapi aku masih punya hati dan perasaan sesama insan. Diharapkan dengan cara nih sedikit sebanyak aku dapat membantu en. megat sekeluarga meringankan beban yang ditanggung sekarang.

Untuk setiap blog yang meletakkan reben di atas akan menyumbang RM1 kepada en. megat. Oleh itu kengkawan blogger yang prihatin jom sesama kita tolong en. megat. Harinih hari en. megat mana tau esok lusa hari kita pulak.

Kengkawan boleh mengikuti apa yang tersurat dan tersirat tentang en. megat di post ini --> Tangisan Aku, Isteri & Anak-anak

cHiQuE:
Kengkawan boleh klik di simbol reben untuk maklumat lanjut. TQ!

No comments: