"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

20 January 2010

Kereta "kepala lembu"

Dikhabarkan ini lah keta Yusry KRU. Kat rancangan AC? harituh pun memang Yusry ada mengaku cakap dia pakai keta cap "kepala lembu". Humangaihhh baru harituh aku TERmimpi Yusry silap² haribulan dua tiga hari nih aku mimpi keta dia plak.

Okay² sebenonya aku bukan nak citer pasal keta "kepala lembu" dia tuh. Aku cuma nak citer pasal nombor plet keta dia tuh. Wahhh aku sukaaa sebab nombor feveret aku tuh. Dah hampir² dekat² nak sama ngan nombot plet "bluberiti" aku. Plak tuh kaler keta dia blue dan "bluberiti" plak bluberi. Ada gak bunyik belu² di situh. Tak sangka sehati sepundi rupanya aku ngan Yusry nih. Tinggal lagik dia single tapi aku dabel... kwang kwang kwang.

Korang nak tau lebih lanjut pasal keta "kepala lembu" Yusry nih maka bleylah refer kat --> muurai


No comments: