"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

07 January 2010

Kita lihat siapa yang kena!

Petang semalam sempat tengok CCTV kat Admin. Blom nampak apa² tanda luar biasa pun. Hmmm memandangkan harinih aku cuti makanya esok ajerlah baru sambung semula mengadap sampai lebam montot tengok CCTV tuh. Perghhh punyalah bersemangat nak tengok sapalah insan luar biasa yang mencilok pokok berdaun ijau dan kotak kertas nota aku tuh.

Harinih aku ambik cuti. Again??? Hmmm risau jugak nak bercuti sekarang nih takut barang² ilang lagik tapi sebelum nak balik keja semalam aku dah sesiap kemas kasik bersih workstation aku macam orang nak berenti keja. Clear! Plak tuh siap texted kat BK ngan sorang lagik klik "DEAR BK & C, PLEASE DO NOT ALLOW ANYONE TO COME NEARBY / SIT AT MY WORKPLACE DURING MY ABSENT TOMORROW. TQ!" Hahaha bunyik macam ganas tak berapa nak ganas sket. Bio diorang berdua tau yang aku serius bab barang ilang nih. Kalo ditempat terbuka memang aku tak boleh nak kata apa tapi masalahnya ilang di dalam bilik yang hanya ada tiga orang staff sahaja!!! Tuh yang bikin aku bengang.

Tapi andaikata memang tak nampak apa pun yang pelik kat dalam CCTV tuh makanya aku redha ajerlah. Memang bukan rezeki aku pun agaknya... rite?!

No comments: