"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

03 January 2010

Makan² Nasi Minyak (Part 1)

Alamakkk... citer tahun lepas sebenonya ;))
Nih masa kenduri kawin Putri dan Aizat pada 19 Disember 2009.

Ayah dan emak pose bersama pengantin. Ekceli pengantin pompuan tuh pangkat anak sedara sepupu ngan ayah. Aku tak berapa nak ingat (RAM slow lah katakan) salasilah hubungan aku ngan pengantin pompuan nih sebenonya. Kalo tak silap aku lah arwah emak ayah sepupu dengan nenek pengantin pompuan. Makanya ayah dan ayah pengantin pompuan adalah dua pupu. Kira aku dan pengantin pompuan adalah tiga pupu. Hahhh gituhlah kot...

Mamat baju petak² tuh adalah sepupu pengantin pompuan manakala aku dan mamat baju petak² tuh jugak merupakan tiga pupu. Huhuhu pening??? Alahaiii tuh pun pening korang nih. Oh yaaa mamat tuh jugak sebenonya adalah artis realiti tv tapi tak glamer mana pun rasanya. Hahaha sebab tuh korang pun tak kenal dia kan kan kan ;))

No comments: