"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

07 January 2010

Pray hard for me

Harinih pepagi dah ke Plaza IBM Damansara Utama. Panggilan masa depan uhuks! The "meeting" was great dan alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Kengkawan tolonglah doa sama untuk aku yeak. Aku berharap akan ada rezeki untuk aku. Kengkadang kita tak tahu kan rezeki Allah tuh tak bley nak jangka. Lagipun Allah takkan mengubah nasib hambanya kalo orang tuh sendirik tak ubah nasib dia. Kiranya sekarang dah tiba masa aku mengubah lah nih... hiksss :D

Habis "meeting" terus ke The Curve jenjalan makan² kat Little Penang pastuh tengok movie citer Cina - Treasure Hunter. Ya ampunnn gila lembab plus boringgg plus entah hapa² citer tuh (janganlah korang pegi tengok!!!). Sudahnya sepanjang movie ditayangkan aku bantai tido tak hengat!!! Puas hatilah sebenonya dapat tido hahaha gilosss. Kalo balik umah tido golek² kat atas TOTO depan TV lagik best agaknya ;))

Pastuh terus lepak makan eskrem ngan roti sebelum jenjalan pegi Speedy. Hahaha aku dah TER tanpa sengaja beli sesuatu ituh *will be revealed later*. Sungguh hepi sebenonya walaupun makcik kopak tanpa sengaja!!! Pastuh pegi Popular plak. Nehi nehi nehi aku tak beli buku dah. Banyak bersusun buku kat umah nih yang menunggu giliran untuk dibaca sebenonya. Aku pegi takat nak beli stationery jer.

Habis beli terus blah balik umah. Ohhh kembali kepada topik asal. Aku harap sangat sangat sangat kengkawan doakan yang terbaik untuk "meeting" aku kat Plaza IBM tuh yeak. Orang kata kalo 40 orang berdoa untuk kita maka insya Allah doa tuh akan dimakbulkan. Kita sesama berdoa mintak yang terbaik yeak. Terima kasih semua ... korang lah kengkawan aku dunia akhirat :)

No comments: