"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

19 January 2010

Saya Nak Cuti!

Arghhh dah tahap meroyan nih sebab blom berkesempatan nak buat dan hantar karangan budak sekolah kat mastraveller.com. Gila babas sibuk kemain aku sekarang nih. Inkrimen tadak tapi keja bertambah. Mencik!!!

Aku macam teringin sangat nak sertai peraduan tuh. Lagi pulak aku kan spesis suka merapu merepek meraban menulis ituh inih. Mana tau ngan bakat terendam yang ada dalam diri aku nih bakal melayakkan aku jadi pemenang huhuhu ;)

Tarikh tutup peraduan tuh 31 Januari 2010 nih. Ada lagik tak sampai dua minggu untuk aku buat karangan dan hantar! Setakat 350 patah perkataan tuh rasanya no hal lah untuk aku. Astaghfirullah riak sudah di situh. Okay² kembali ke pangkal jalan. Go cHiQuE... u can do it :D

2 comments:

Nowwa said...

Saya pun teringin nak masuk..tapi macam..hahha..pastu nak kena masuk tv jadik host ek..alahai..sure tak lepas ni!

cHiQuE CoMeL said...

@Nowwa
jommm lahhh kita sesama cuba... kot mana tau ada rezeki x dpt jenjln janji dpt gi cuti ;)