"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

15 January 2010

Sleeping *kiut-Tie

*kiut = cute = comel
*Tie = KakTie = cHiQuE CoMeL

Yeaaa jam sudah menunjukkan pukul 12 malam. Sudah mau tido tak dapat nak manja² lelebih ngan tenet sebab esok pepagi dah nak berangkat ke Batu Pahat menghadiri kenduri kawin kazen hubby. Yippieee yeayyy dapat singgah dan mungkin jugak tido bermalam kat Kluang. Halooo Batu Pahat ke Kluang baru 30 hingga 45 minit sajork. Macam melampau lah dah dekat tuh tak singgah mengadap ayah emak. Btol tak???

Gudnite... jangan rindu²an huhuhu :D

4 comments:

Aidi-Safuan said...

eh. tapi batu pahat ke kluang station kopitiam kat ampang tuh makan masa berjam2 gak. huhu

noor afzan said...

kucing awak cute la ..

Didi Nadhirah said...

leh jumpa kluang man hehehehe

cHiQuE CoMeL said...

@Aidi-Safuan
sy x men lah kluang station kopitiam tuh... saya pegi terus stesen ketapi kat kluang nun :p

@noor afzan
hehehe cute mcm tuan dia jugak kan ;))

@Didi Nadhirah
huishhh mmg ramai kluangman kat kluang nun ;)