"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

20 January 2010

TERmimpikan Yusri KRU

Hari Ahad yang lepas tetengah malam sebelum tido tetiba tak sengaja terlayan AC? kat cenel 104. Ohhh tetamu undangan kali nih KRU. Lama tak dengar cerita diorang. Yusri sungguh botak dan comel ;)

Macam selamba sempoi dan siut jer diorang siap dok ngutuk AC (4U2C) siap ngan tarian sorong tarik kaki tuh. Hellooo sebab tarian tuh lah aku gilakan 4U2C dulu tau. Kami rappers yo yo yo. Apa pun memang best lah yang episod harituh. Thumbs up!

Cuma yang aku nak cerita sekarang nih adalah... aku tak minat pun kat KRU nih. Jauh sekali nak minat salah sorang anggota dalam tuh. Tapi harituh lepas tengok kat AC? tuh aku rasa macam heiii boleh tahan gak Yusri nih hehehe. Lepas habih tengok rancangan tuh terus totop TV dan kebabommm tido.

Tetiba Yusri datang plak dalam tido aku. Arghhh macam seronok ajer. Baru tadik tengok kat AC? tetiba muncul plak. Feel tuh memang len macam jer. Sungguh entah! Cuma yang tak syioknya... aku langsung tak ingat apa yang aku mimpi. Hampeh btol. Tak dapek nak share ngan korang sebab puas aku cuba ingat jalan cerita melodrama mimpi tuh tapi langsung tak bley ingat. Sowie!

Moral of the story: Sebelum tido jangan lupa cuci kaki!

3 comments:

Mr. J @ pengerindu.com said...

aku b4 sleep mmg ingat muka Fasha Sandha , last2 aku termimpi jadi hero fasha .. perh.... last2 jam loceng kacau.. mmg indah masa bersama fasha.. tak dapat real mimpi pun jadilah

www.pengeRindu.com

ARC said...

beghangan!!!hak3.....aku nak buat entry obsesi ah esok keh3

Harapan seorang wanita

Burung apa?Burung apa?

cHiQuE CoMeL said...

@Mr. J @ pengerindu.com
fasha??? owhhh tidakkk!!!

@ARC
sila² & make sure letak nama saya dlm entry tuh... hahaha menumpang tanah jajahan org gituh ;))