"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

05 February 2010

Aksi lucah melampau

Perghhh sepanjang 8 tahun aku berblogging blom penah ada entry lucah melucah 18SX kat dalam blog nih. Walaupun blog aku catnya kaler biru tapi otak aku takde lah blue mana pun ahaks! Kira nih pestime lah aku buat entry 18SX so untuk abang² kakak² adik² yang umur bawah lapan belas tahun tuh silalah pangge emak ayah untuk teman korang sesama baca entry bawah nih yeak... parent guide gituh :))

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Tadaaa aksi lucah pertama. Hamboiii kemain sedap landing atas couch yeak. Aiseyyy macam tak berapa nak lucah mana pun sebenonya aksi nih. Mungkin CocaNur tau gambo dia nak diambik ituh pasallah dia macam kaverline sket. Idok kalu...

Kita ke aksi lucah kedua plak. Hok nih masa heavennn bermalasan di tepi dinding. Kalo tak mengangkang bebeso tuh tak bley ker CocaNur??? Cuba malu sket kengkawan mommy tengok gambo kamu nih. Ini kira sopanlah jugak nih. Idok kalu tetiba nanti terjulur terjelai ajer sesuatu ituh opsss! Chehhh tapi takdelah jugak aksi lucah sangat pownnn ;)

Hamboiii korang kalo topik 18SX jer mulalah kemain laju yeak... noti tau!!! Okay tuh ajer entry lucah melampau untuk kali inih :))

5 comments:

Mr Kamikaze said...

Lucahnya!!!...huhuhu..

cHiQuE CoMeL said...

@Mr Kamikaze
hahhh tgk gambo lucah CocaNur tuh umur dah lebih 18 thn ker nih???

Didi Nadhirah said...

baiknye landing

ARC™ said...

cis baru nak cuci mate wakakkaa

cHiQuE CoMeL said...

@DiDi Nadhirah
owhhh tuh blom tayang lagik gambo landing hok lelain :D

@ARC™
hahaha kira cuci mata jugaklah nih :))