"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

27 February 2010

DikOwn's Wedding (Part 2)

Tarikh: 20 Februari 2010
Tempat: Sri Cahaya, Kampung Melayu, Kluang

Hari persandingan DikOwn dan Rizal kat umah plak. Yolah takde maknanya ayah tuh nak buat majlis kat dewan bagai. Kat umah nih katanya lagik senang sedara mara reramai nak berkumpul. Hok atok nenek tetua tuh bley lah kot nak rehat² baring² kalo majlis buat kat umah kan?

[Sila abaikan muka aku yang berminyak bley buat goreng ikan tuh... keja berat lah katakan]. Bersama kek pengantin yang tak kalah glemer. Perghhh zaman aku dedolu takde plak kek chengginih gaya. Idok kalu aku rasa memang kek kawin lagik glemer dari pengantin. Kek nih sponsored by Along aku kat Cardiff nun.


Huishhh kebanyakkan gambo semua muka aku nih berminyak. Tak suka btollah. Harap² hok jurugambo profesional tuh bley lah tacap sesikit memana patut agar muka aku kelihatan lebih muda berseri ecehhh ;))

Hahhh lupa plak nak bagitau. Baju kurung yang aku pakai tuh sponsored by DikOwn. Gituh jugak ngan t-shirt kuning yang hubby pakai. Pengantin pilih tema warna hari bersanding nih kuning. Untuk kesemua sedara mara hok lelaki yang buat keja DikOwn bagi t-shirt kuning sorang selai. Kira semua seragam lah gituh. Karang diorang nih pakai baju cecantik mau tak buat keja plak kan?! So lelaki semua pakai t-shirt ajer :D

Nak view more picas sila pegi kat sinih dan sinih :D

No comments: