"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

11 February 2010

Entry nih kategori 18SX

Kelucahan melampau lagik...

Ini bukan aksi buat² oleh CocaNur yeak kengkawan. Aksi nih datang secara semulajadi sewaktu dia tido dan aku memang tangkap gambo CocaNur nih waktu dia tak sedo. Idok kalu takde maknanya nak suruh dia bikin posing kemain lucah melampau macam nih. Jatuh martabat kucing dia tuh tau...

Kalolah CocaNur reti baca blog nih harus dia dah buat repot polis pastuh saman malu mintak juta² kat aku sebab keluarkan gambo lucah dia untuk tatapan umum... huhhh!

6 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

SAMA MCM MIAU SUMI.. TIDO GITU.. HIHI..

Mr Kamikaze said...

Lucahnyer...tak snggup gua nak nengoknya...hekehkeh

cHiQuE CoMeL said...

@☺[ai][sUmi]☺Chan
hahhh sama spesis agaknya... suka tido mengangkang :))

@Mr Kamikaze
cocanur tido pose dah ala² lagu natalie imbruglia gituh - lying naked on the floor ;))

sYeNgEt ke senget?? said...

arghhh lucah2.. hahahha

ariff said...

Hahahaha.. kucing betina je boleh buat macam tu.

cHiQuE CoMeL said...

@sYeNgEt ke senget??
hahhh umur tuh dah cukup lapanblas blom tgk gambo lucah nih??? :))

@ariff
erkkk iyer ker??? tp cocanur nih jantan tau...