"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

25 February 2010

Inai di jari kaki-tangan

Opsss nehi² aku bukan pengantinnya. Biasalah ahlil keluarga semua sapa tak kenal KakTie yang suka enterprem tuh kan kan kan?! :D


Pengantin sibuk berinai maka aku dua hari lebih awal dah berinai. Karang orang kata aku tiru pengantin plak. Aku berinai memana yang patut dulu makanya bila tiba time pengantin berinai jadik orang akan kata pengantin yang tiru aku. Erkkk bley ker gituh???

Tuh pun nasib baik ajer aku tak berinai hok bunga² kerawang² kat atas tangan tuh. Kalo ikut hati aku nak berinai sampai ke siku. Kalo hok kaki plak aku nak buat sampai ke lutut. Baru ala² sarung tangan dan sarung kaki gituh. Cuma karang nampak memang over sangat lah plak kan ;))

Takpe² ramai lagik sedara mara sepupu sepapat yang blom kawin. Kira aku masih ada can nak berinai over da vass gituh. Jangan mare hahhh :D

No comments: