"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

28 February 2010

Klik sana... Klik sinih...

Punyalah nak cuba try test guna Lumix baru maka CocaNur kenalah jadik model hidup gituh. Gila sengal Coca nih tak reti nak duduk diam. Dasar kucing btol!!! Puas suruh pandang kamera pun tak hingin dia. Sudahnya terpaksa ambik gambo curik² gituh di kala dia melayan perasaan. Luckily my "bau kedai" Lumix ada iA (intelligent amenda entah!) makanya benda bergerak bagai dia akan auto hmmm auto apa ekkk??? Auto fokus kot... Hahaha aku tau tekan button ajer ;)

Inih gambo hubby yang tangkap. Cantik kan?! Nampak selai² misai CocaNur. Buat muka garang lah tuh kunon. Nampak bebeno muka sombong CocaNur kan?! Mungkin dia tak rela jadik model...

Yang nih plak aku yang tangkap. Yippieee yeayyy aku dah tau teknik nak ambik gambo hok jadik blur² kat belakang tuh. Alahai aku tatau nak cakap cemana lah tapi korang tengok sendirik gambo yang aku ambik nih. Aku fokus kat CocaNur tapi hok belakang dia jadik blur. Gituh...

Okie pasnih bley prektis tangkap gambo lagik. Kena tahan sabar kalo CocaNur yang jadik model - bukan reti nak duduk diam! Pasnih aku ambik gambo bunga ajerlah. Kurang² bunga tuh duduk diam :D

6 comments:

bobo said...

cun2!

fitri oh fitri said...

tahniah, anda adalah blog yg ke 11, yg hari ni fitri tgk pasal kuceng!
arghh!






http://fitridzulkifli.blogspot.com

ARC™ said...

hoooooo bape MP lumix tu?

cHiQuE CoMeL said...

@bobo
makasih tp still blom puas hati... rasa mcm hasil blom cun sgt lagik nih :(

@fitri oh fitri
hahhh??? okay apa tgk gambo kucing... tenanggg ajer ;)

@ARC™
hmmm 12MP kalo x silap akk kot... aishhh nnt akk cek balik...

ARC™ said...

oooo...tp apsal gmba tu akak letak yg small nye?letak r large baru clear

cHiQuE CoMeL said...

@ARC™
kalo letak gambo hok large mkn space blog akk x??? hehehe akk budak baru belajo ;))