"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

24 February 2010

My "bau kedai" LUMIX

Sengaja ambik gambo dari jarak dekat menggunakan E71 agar Lumix baru tidak kelihatan jelas. Harap bertenang sebab entry nih takde sebarang niat menunjuk lagik takbur riak dan bongkak pun dengan Lumix baru nih ;)

Kalo sebelum nih aku pakai hok compact tapi kali nih aku terus sambar semi-pro sebijik. Kenapa Lumix jugak ekkk??? Hmmm entah lah. Ada ajer kengkawan yang bagi cadangan suruh rembat Canon ker Nikon ker Olympus ker sebijik tapi mungkin sebab dah hampir empat tahun aku guna Lumix hok compact tuh makanya aku rasa amat serasi dengan Lumix. Siap dah bley hafal segala menu yang ada kat dalam tuh. Senang sket rasanya kot. Lagipun jiwa aku nih macam tak bley masuk jer dengan brand hok lain tuh... chehhh!

Okie pasnih hubby kena rerajin skodeng apa yang ada kat Lumix baru tuh sebab tugas aku hanya posing ajer tapi tukang tangkap gambo masih terletak di tangan hubby :D

6 comments:

zack zukhairi said...

last2 cik hubby gak yg kene! hehe

cHiQuE CoMeL said...

@zack zukhairi
xde feel nak pose gediks lah kalo ambik gambo sendirik ;))

Aus said...

jadi model la pasni..
hahahak..

AvantGardeShoppe said...

nice blog~

AvantGardeShoppe

Nowwa Fitri said...

Waaa..pasni nak jumpa awakla..tapi kena amik guna Lumix baru ek!

cHiQuE CoMeL said...

@Aus
hahaha model utk kamera sendirik ajer ;)

@AvantGardeShoppe
TQ! TQ! TQ!

@Nowwa Fitri
bolehhh tp tuh lah bila kita nak jumpa nih yeak???