"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 March 2010

Bahana jarum suntikan

Perghhh tajuk entry tak bley blah!!!

Korang lenkalik kalo tak reti nak cocok jarum suntikan (injek) kat tangan sendirik maka janganlah buat. Karang tak pepasal salah injek maka lain plak jadiknya. Tak caya??? Tengoklah akibat dari jarum suntikan kat tangan aku...

Harapkan pagar tapi pagar tak berapa nak bley harap. Opsss! Nih kesan kena injek lah nih. Tangan aku nih bukan injek sendirik wokey!!! Tak tergamak aku nak mencederakan diri. Tataulah salah injek ker hapa ker sebab masa kena injek belah kanan okay ajer. Cuma ada kesan lebam sket tapi bila injek tang belah kiri tetiba terus naik lebam bengkak sakit kemain! Nak angkat tangan pun payah... adoyaiii!!!

So pesanan penaja janganlah sesuka hati nak injek tangan sendirik. Kena injek ngan orang yang berkelayakan pun jadik macam nih apa lagik kalo ko memang dah tak layak... sendirik mau ingat!!!


2 comments:

Aus MeLankoLik said...

eh , injek utk ape lak ni ??

cHiQuE CoMeL said...

@Aus Melankolik
kena injek nak ambik darah utk medical cekap :D