"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

17 March 2010

Jalan² main air lalu

Nak kata air terjun bukan makanya kita pangge air lalu ajerlah yeak. Isnin lepas (15/03/2010) aku ngan hubby ambik cuti bawak adik² yang datang bercuti ke Kolumpo sempena cuti sekolah nih jenjalan ke air lalu kat FRIM Kepong. Ituh ajer tempat berkelah yang aku rasa sesuwei. Nak bawak jejauh karang takut tak sempat sebab petang ada urusan lain plak...

Gila panjat ke atas bukit kat FRIM tuh sebab nak carik air terjun tapi nan ado!!! Sudahnya kami pakat mandi manda kat tempat hok gambo kat atas tuh lah. Nasib baik jugak tempat tuh ada ala² kolam kecik gituh. Maka dapatlah mandi manda berjemaah adik beradik reramai kat dalam kolam kecik tuh. Sowie takde gambo mandi manda sebab memasing kemain galak berangan jadi badak berendam puteri mandi gituh ;))

Lepas mandi manda kat FRIM terus zasss ke PJ menghantar Rizal (BIL) ke Shah's Village. Dia ada kursus kat situh. Tuh lah pasal aku ngan hubby tak dapat nak bawak adik² semua tuh jenjalan berkelah mandi manda jauh sebab takut tak sempat nak ke PJ by 4pm. Kalo takde program lain bley gak rasanya bawak ke Gabai ker kan... hmmm aku pun tak pernah sampai Gabai tuh :((

Takpe lah next time...


2 comments:

Nowwa Fitri said...

Lenkali i bawak u gi Gabai ok!!!

deqyalalink said...

bestnya..eh nak gtaw..coca nur islam sgt comel !! i love cat :)