"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

04 March 2010

Jiwa kacau dibuatnya!!!

Kalo korang masuk blog nih kan... korang nampak ada dua columns atau tiga columns sebenonya??? Dah banyak kali aku cuba masuk sendirik tanpa sign in asyik keluar dua columns ajer. Column hok tengah langsung tak keluar. Banyak kali dok refresh² baru lah muncul... haishhh!!!

Dahlah sekarang nih musim panas. Aku pun panasss!!! Nih yang makcik terus angin kus² sepoi² bahasa rasa macam nak telan orang nih!!! Arghhh tak suka btol lah jadik macam nih...

Ker kiutilepi aku yang masalah??? Kat ofis asal aku bukak blog cantik ajer keluar tiga columns. Maklumlah lagipun kiutilepi nih memang siang malam asyik dok kena lenjan. Plak tuh dari sehari ke sehari kelembapan makin terserlah. Tatau sapa yang lembab either kiutilepi atau snailmyx kat umah nih. Atau mungkin jugak kiutilepi nak bagi hint² suruh beli yang baru agaknya kot... opsss!!!

Cuba korang bagitau... korang nampak dua columns atau tiga columns sebenonya kat blog nih??? Kotlah kalo memang sengaja blog nih pedajal aku tunjuk dua columns makanya aku harus kembali ke pangkal jalan lah semula.

Eeeiii...

6 comments:

luvly mya said...

3 columns..eheh=)

Aus MeLankoLik said...

3 la..
hahaha
saye ulang suare..
3 colums..
hahak

*adie* said...

Hahhhaha... Apa kes kak tie? Saya bukak ada jer 3 columns! Tuan punya blog apesal kena sabotage ke?! Hehehe...

Nowwa Fitri said...

3laa...itu maknanya kiutlepi kena servis la...tiap kali jadik macam tu saya akan backup hard disk & format balik Ms Blacky saya..buang2 virus tak berguna bagai...rilex laaa..hehhe

cHiQuE CoMeL said...

makasih semua... kira konfem nmpk ada 3 columns lah kan... mmg dasar kiutilepi bengong agaknya :(

KakLong said...

ada 3 la...tu tandanya kena beli baru... :)