"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

09 March 2010

MATTA Travel Fair 2010

The most awaited Matta Fair is back!!!

Date: 12 - 14 March 2010
Venue: PWTC

Jommm reramai kita memeriahkan majlis. Aku plan nak pegi on Saturday jam hmmm tatau lagik tapi mungkin dalam waktu tengahari gituh. Kotlah buat peminat² (hahaha ada ker???!!!) dan kengkawan blogger yang nak jumpa aku meh lah jumpa kat Matta Fair tuh. Nanti bley kita ambik² gambo snap sana snap sinih pakai Lumix "bau kedai" aku tuh. Yeaaaa aku tau ribu raban orang kat situh dan sah² punya payah panas plak tuh nak jumpa tapi apa aku kesah. Kalo tak kita² nih memeriahkan majlis maka nak tunggu sapa lagik??? ;)

Nak pegi serang booth mana yeak??? Hahhh aku cadang nak carik hok percutian ecotourism gituh. Nak ala² cuti² dok jadik beruk dalam hutan pastuh mandi manda berkemban tepi sungai gituh. Wahhh dah terbayang nih...

Jommm... jumpa anda di sana :D

2 comments:

Nowwa Fitri said...

Hahhaha...ala tak payah gi Matta Fair..terjah je mana2 air terjun tu hah..jom air terjun kat Jeram Toi..chantek..dekat jeak ngan umah saya kat Semban..confirm la pergi kul berapa ek..senang saya nak plan gerak ke sana...tak dapat pakej apa2 pun dpt bau Matta Fair pun jadikla..hahah

cHiQuE CoMeL said...

sama² x jd ambik pakeh tp ambik bau Matta Fair pun kira dah okey ;)