"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

15 April 2010

Hepi Bestday cHiQuE!!!

Hahaha entry bestday untuk diri sendirik. Dah takde orang nak bikin entry bestday untuk aku maka dengan gila kuasa yang ada kat blog nih aku buat ajerlah entry bestday sendirik. Orang nak mengata biokan... ada aku kesah???

Tahun nih umur aku meningkat lagik. Yang ke berapa??? Alahai aku kalo bab² umur nih konfem memang tak berahsia punya. Nak berahsia buat apa yeak??? Malu ker dengan umur sendirik??? Ada spesis tuh siap kalo orang salah teka umur mulalah sentap entah hapa². Dah orang tuh tatau umur ko maka dia teka lah. Dah ko tak bagitau umur sebeno kalo orang salah teka maka janganlah nak sentap tak tentu pasal plak. Tak paham aku...

Aku tau kalo bagitau umur aku hok bebeno korang tak nak caya. Awat yeak??? Aku nampak muda sangat ker atau tua sangat ker??? Entahlah hanya korang yang ada jawapan. Mungkin sebab aku kelihatan agak comel (hahaha sila jangan muntah hijau di sinih!!!) maka orang tak percaya. Halooo lenkalik tak caya ngan umur aku silalah mintak IC aku kasik tunjuk tarikh lahir... takde takut punyalah :D

Wishlist??? Hmmm biarlah rahsia sebab kalo aku cerita nanti dah tak jadik plak entry bestday kat sinih. Silap haribulan jadik entry ke bulan ke bintang ke langit ketujuh bagai. Tengoklah kalo rajin lenkalik aku post plak entry pasal wishlist peningkatan usia nih tapi jangan berharap sangat sebab aku mengamalkan konsep ChocFudge dalam berblog sekarang nih. Now you see now you don't atau orang Melayu cakap sekejap ada sekejap takde ;))

Okay panjang plak...
Hepi 17th Bestday cHiQuE!!!
Kenapa??? Tak percaya ker??? \(^_^)/



No comments: