"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

23 April 2010

Intanku Liana

Halooo ada sesapa tak yang ada MP3 tak pun lirik lagu Intanku Liana nih??? Hahhh tak pernah dengo??? Aiyokkk...

Nih salah satu lagu nyanyian Allahyarham A. Ramlie masa tahun 1975 dolu. Yeaaa aku pun blom lahir masa tuh apa lagik lah uols yang umur lagik muda dari aku kan. Dedolu macam pernah ajer ayah ker emak ker bagitau nama dalam surat beranak aku tuh dari lagu nih lah. Katanya lagu nih pasal harapan sorang ayah kat anak dia bila besar nanti. Wahhh syahdu gituh kan...

Dah kemain lama aku gugel ke sana ke mari nak donlod free MP3 tapi takde jugak. Nak dapatkan lirik apatah lagik. Kalo uols ada MP3 ataupun lirik lagu nih nanti message aku yeak. Makasih :D




2 comments:

ARC™ said...

kalo akak blom lahir, apetah lg saye?

cHiQuE CoMeL said...

@ARC™
ehhh arc bukan minat lagu dedolu meh??? owhhh lagu nih x masuk senarai kot... hehehe ;))