"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 April 2010

Mode: ChocFudge (^_^)

Sowieee aku tak menyempat nak post entry baru sebab takde masa atau lebih tepat lagik aku ada penyakit M.A.L.A.S :))

Sekarang nih kalo nak harap aku updet entry masa ofis hour memang tak dapat. Nanti tak pepasal plak ada yang bagi komen kata aku makan gaji buta kat ofis. Lagipun dengan internet yang hampeh tahap dewa plus PC yang bongoks kekejap hang (sat nih tadik pun hang lagik dan baru aku hempuk gedebuk CPU nih!!!) kat ofis nih tak kuasa aku nak melayan updet blog.

Kat umah plak asal aku nak updet blog manjang ajer ada aral melintang. Lagipun aku sakit tapak kaki lah sekarang. Hahaha apa kaitan sakit tapak kaki ngan updet blog yeak??? Sekarang nih asal lepas Maghrib ajer terus landing atas TOTO depan TV pastuh hubby tolong urutkan tapak kaki pastuh aku terus tak sedar diri. Waktu Isyak aku sekarang entah dah ikut zon mana pun tatau lah - pukul 4 pagi baru sedar diri nak sembahyang Isyak. Tuh pun harapkan CocaNur kejutkan huhuhu ;))

Harap agar korang pahamlah yeak. Nanti bila ada kelapangan konfem aku updet punya. Kat mana lagik aku nak cerita ceriti kalo tak kat blog nih??? Tuh tengok sedih hati aku tau pengikut blog pun tak bertambah. Nampak bebeno tuan punya blog tak mesra alam huk huk. Sabar yeak... nanti aku updet blog :D


2 comments:

Aus MeLankoLik said...

hahahak , ade je alasan ek . hahah .

da wat post da kak . mai datang . hahaha

cHiQuE CoMeL said...

@Aus MeLankoLik
hahaha hidup ini mmg penuh dgn alasan... letih kan?! (^_~)