"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

02 April 2010

Petua jenjalan Kolumpo

Ini adalah entry basi...

Sapa suka jenjalan??? Jommm kita jenjalan pegi Kolumpo. Kali nih jenjalan pegi baca buku plak. Ikuti petua petui yang mungkin bley dipakai waktu nak jenjalan Kolumpo ;)

Bagi mereka yang ingin menjimatkan masa dengan jalan raya yang gila sesak kat depan PWTC tuh makanya cara terbaik adalah menggunakan perkhidmatan awam. Jommm kita layan sentimental naik Star LRT. Tak payah nak pikir jalan jem pastuh tak payah pikir mana nak carik parking keta plak ;)

Sekiranya gaji korang blom masuk waktu pesta dijalankan maka ambillah kesempatan telek dan baca pepuas segala buku atau majalah yang ada kat pesta tuh. Memula kena target dulu buku atau majalah apa yang nak dibaca. Pastuh terus sambar. Tak ler korang buang masa. Dah ler orang punya ramai... pesta lah katakan!

Penat??? Jangan risau sebab memang banyak tempat berehat yang bley korang sesukasuki nak lepak menghilangkan lenguh di kaki. Kata pegi pesta maka dah tentulah banyak berjalan kan??? Jangan risau sangat... asal nampak orang lain dok lepak tepi dinding memana tuh maka jangan malu jangan segan untuk lepak sesama ;)

Okay agak² dah puas layan mata kat pesta pastuh sampai dah tak tahu ceruk mana lagik nak berjalan hahhh apa lagik??? Moh ler kita balik...


3 comments:

Aus MeLankoLik said...

Hahahak , ingat tips ape tadi . hahahak .

susah naik public sbb terlalu ramai .
tggu diorang upgrade thp dewa lagi . hahahak .

cHiQuE CoMeL said...

@Aus MeLankoLik
nasib baik masa akk pegi nih x brp ramai org...kira dpt gak duduk idok kalu agaknya harus jd sardin cap ayam :))

Aus MeLankoLik said...

hahahak , sardin tmbh ketiak lagi . rambut mak cik sebelah tak shampoo..
haiyoo ..
hahahak