"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

26 May 2010

Cekelat lagikkk...

Hahaha seronoknya kalo ada ramai kengkawan yang sayang kat kita kan?! Tenkiu Abang Zaihan yang bagi cekelat se'envelope' nih. Konfem dia baru balik jenjalan makan angin lah tuh.

Cemana lah nak kurus selim melim aku nih?! Manjang ada ajer makanan kat workstation. Harinih orang nih bagi esok² plak orang tuh bagi. Macam cekelat yang Abang Zaihan bagi nih tak termakan aku dibuatnya. Cuba lenkalik bagi eskrem konfem dan² tuh habih licin hahaha :))

Abang Zaihan tuh ofismet aku sebenonya. Memang baik orangnya dan aku rasa memang bebudak kat ofis nih pun sayang (auwww!) kat dia. Dah lah beriman jenis tak tinggal solat pastuh baik budi pekerti pulak. Cakap pun pakai low note lembut ajer. Rasanya masih single mingle kot. So buat kengkawan di luar sana yang nak cuba try test masuk benang dalam jarum sila lah AFUNDI ZAIHAN dan hantarkan ke LAUT. Hiksss :D

2 comments:

CIda said...

Ehem ehem.. hi Abg Zaihan.. ahahhaa :P

cHiQuE CoMeL said...

@CIda
hahhh sila mula hntr borang yeak... masih terdpt kekosongan :D