"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

08 May 2010

Hide and seek (*_*)

Aummmcakkk!!!

Masa dia baik memang gerammm ajer rasa nak geget² tapi kalo time dia nakal rasa macam nak sembelih buat sate kucing tak pun bikin kucing golek madu bersalut rempah!

Kengkadang tak disuruh pun tapi dia siap pose manja lagik macam tau² orang nak tangkap gambo dia. Kengkadang tuh plak kamera dah di tangan siap paksa pose lagik tak hingin dilayannya.

Sekarang nih lagik lah kalo dia kejut bangun pagi pastuh buat² tak bangun siap dikoreknya bijik mata mommy dan daddy dia. Pastuh kalo dah bangun bukan dia nak apa pun... saja nak suruh orang bangun tido! Cerdik kan?!

Oh yaaa CocaNur dah ada fesbuk jugak. Kalo berminat nak fren² dengan CocaNur tak pun berkongsi cerita ceriti pasal kucing jomlah klik SINIH :D

No comments: