"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

16 June 2010

Terkenang: Kek Span

Tetiba harituh lalu kat King's ternampak plak kek span pandan nih kat rak² roti tuh. Apa lagik tanpa membuang masa aku terus sambar sebijik. Kalo dulu rasanya besar saiz kek nih tapi sekarang adalah dalam besar dua tapak tangan aku yang comel nih ajer. Cisss!

Terbayang dolu² masa kekecik aku kemain suka makan kek nih. Cara nak makan kek nih plak ada teknik. Dah dipotong sesiap tuh pastuh ambik kek tuh kepal² kasik padat pastuh ngap masuk mulut. Walaaa rasa macam heaven ajer bila kek tuh menerjah anak tekak. Tercekik!!!

Kek kat atas nih aku beli untuk makan sorang ajer. Dah hubby aku bukan ada memori makan kek span pun so dia buat dek ajer. Dedolu kekecik kalo sambut bestday kat kampung reramai ngan sepupu sepapat tuh pakai kek nih lah. Cocok ajer lilin bebanyak atas kek pastuh tiup reramai. Kira okaylah ada jugak kek kannn...

No comments: