"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

07 July 2010

Jangan over desprado!

Told uols earlier kan... memang saya kesian bebeno dengan nasib Paul si kurita nih tak pepasal jadik glemer hanya sebab kengkunon pandai pilih tong team mana yang akan menang lawan bolasepak. Waddehek?! Alemak bahasa blog kembali terkasar sudah...

Nih entah gambo dari mana saya nak kredit pun tatau tapi dapat kat Encik Gugel. Gambo semalam agaknya nih kengkunon Paul dah pilih tong Spain. Dikatakan dalam seploh tong Paul pilih sembilan betul dan hanya satu salah masa Final Euro 2008. Masa tuh pun sama jugak membabitkan teak German lawan Spain. Paul dah pilih tong German tapi tetiba yang menangnya Spain. So kengkunon kali nih sebab Paul pilih Spain maka yang menang German kot. Hapa² ajerlah kan...

Dah kata perlawanan kan makanya lawan lah cara bebetul. Ini tak pepasal kurita plak jadik mangsa. Takde life langsung agaknya hidup Paul nih kan. Sepanjang tahun asal ada game bola konfem jadik perhatian. Bosannn!!! Macam nak main guli jugak lah gituh ada menang ada kalah. Kalo kita terer main guli pastuh memang ada rezeki kita nak menang maka menang lah tapi kalo katalah kita dah main sesungguh tapi rezeki takde maka memang takde lah nak menang. Semua tuh kan Allah yang tentukan... hanya Allah Maha Mengetahui bukannya Paul si kurita

Lagipun berapa kali saya nak bagitau... BOLAsepak ITU BULAT!!!

No comments: